Instagram

Jak zarabiać na Instagramie

Jak zarabiać na Instagramie?

Influencer – z angielskiego jest to osoba, która ma wpływy, taką którą naśladuje wiele osób. Popularna twórczyni Instagramu, Rachel Brathen, pobiera opłatę w wysokości 25 000 USD za jeden post na Instagramie. Oczywiście Rachel nie jest sama. Jest wielu ludzi, którzy zarabiają krocie na Instagramie. Powód? Instagram to potężna platforma, która ma ogromną wartość dla marek na całym świecie. Obecnie ma ponad 800 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie. Oznacza to, że prawie wszyscy ludzie, którzy są ich targetem są najczęściej dostępni na Instagramie. A ci ludzie faktycznie dokonują zakupów na podstawie rekomendacji swoich idoli, ludzi którzy ich inspirują. Influence Central odkrył, że konsumenci ocenili wpływ Instagramu na szóstym miejscu najbardziej skuteczncyh reklam. Rosnąca popularność twórców Instagramu może sprawić, że również i ty staniesz się Influencerem. Jeśli o tym myślisz, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać, czytaj dalej.

1. Wybierz swoją niszę

Aby stać się twórcą Instagramu, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to znaleźć niszę, która odpowiada Twojej osobowości. To musi być coś, czego jesteś pasjonatem. Coś, w czym masz dużo wiedzy i zainteresowania. Załóżmy na przykład, że widziałeś, że osoby publikujące informacje o kondycji na Instagramie mają więcej obserwujących. Czy ty też powinieneś robić to samo, nawet jeśli nie masz najmniejszego zainteresowania lub wiedzy w tym zakresie? Absolutnie nie. Pamiętaj, że w mediach społecznościowych nie tak łatwo na dłuższą metę kogoś oszukać. Wybierz niszę, w której jesteś naprawdę pasjonatem. Może jesteś świetny w majsterkowaniu? A może kochasz jedzenie i interesujesz się różnymi rodzajami kuchni? Może jesteś znawcą w modzie i zawsze jesteś świadomy najnowszych stylów i trendów?

2. Utwórz godne uwagi Bio

Kiedy już zdecydujesz się na swoją niszę, musisz zacząć precyzyjnie dostosowywać swoje konto Instagram. Pierwszą rzeczą, na której musisz się skupić, jest stworzenie bio, które natychmiast przyciąga uwagę ludzi. Pamiętaj, że jest to jedna z pierwszych rzeczy, które marka lub potencjalni obserwatorzy widzą na Twoim koncie. Więc jeśli chcesz zostać uczestnikiem Instagrama, uczyń go godnym uwagi.

3. Podziel się swoimi historiami

Jeśli uważasz, że możesz stać się osobą, która ma wpływ na Instagram, udostępniając zdjęcia, wyraźnie się mylisz. Podpisy towarzyszące tym zdjęciom są równie ważne jak same zdjęcia. Użyj ich, aby opowiedzieć swoje historie i połączyć się ze swoimi zwolennikami na poziomie emocjonalnym. Daj im powód, by zaufać Tobie, podążać za Tobą i angażować się z Tobą.

4. Spraw, aby Twój Instafeed był atrakcyjny

Jest to jeden z warunków wstępnych, jeśli starasz się uzyskać popularność na Instagramie. Każde z Twoich zdjęć powinno być nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także tworzyć spójną calość z pozostałymi. Oznacza to, że wszystkie Twoje zdjęcia w kanale powinny wyglądać równie dobrze. Wielu twórców Instagrama stosuje określony styl edycji zdjęć, aby kolor lub kompozycja były jednolite. Możesz użyć narzędzi takich jak VSCO lub Lightroom do edycji zdjęć lub wbudowanych filtrów na Instagramie. Ale upewnij się, że Twoje zdjęcia są wykonane w wysokiej rozdzielczości, aby wyglądały naprawdę dobrze.

5. Konsekwentnie publikuj treść

Konsekwentne publikowanie treści jest kolejnym istotnym warunkiem wstępnym do uzyskania popularności na Instagramie. Większość wpływowych osób publikuje codziennie. Jednak niektóre z nich publikują kilka razy dziennie lub kilka razy w tygodniu. Badania wykazały, że zwiększenie częstotliwości publikowania treści może zwiększyć wskaźniki.

6. Wybierz właściwe hashtagi.

Hashtagi są ważne, ponieważ umożliwiają znalezienie twoich treści przez innych użytkowników Instagrama. Instagram pozwala na użycie maksymalnie 30 hashtagów na zdjęciu. Jakie hashtagi należy wybrać? Pamiętaj, że hashtagi z wysokimi woluminami wyszukiwania niekoniecznie są dla Ciebie dobre. Ponieważ duża liczba wyszukiwań oznacza również dużą konkurencję. Więc szanse na to, że twój post zostanie wykryty za pomocą tych hashtagów, są marne. Najlepiej byłoby użyć kombinacji hashtagów o różnych częstotliwościach wyszukiwania od ponad 10 000 do 1 miliona. Ale na pewno nie więcej niż milion.

7. Oznacz odpowiednie marki i skontaktuj się z nimi

Istnieją dwa etapy stawania się twórcą Instagram. Pierwszym, oczywiście, jest budowanie sieci zwolenników. Drugim i prawdopodobnie ważniejszym dla niektórych jest zarabianie pieniędzy. Tak więc, kiedy masz powyżej tysiąca followersów rozpocznij swoją działalność. Najprostszym sposobem jest oznaczenie odpowiednich marek na zdjęciach. Czasami marki udostępniają nawet takie zdjęcia na swoim koncie Instagram, co zapewnia lepszą widoczność. Możesz także wysyłać bezpośrednie wiadomości do marek, które Twoim zdaniem będą odpowiednie dla Twojej niszy. Zwłaszcza, jeśli widziałeś, jak współpracują z innymi wpływowymi osobami, takimi jak ty. Nie twierdzę, że to łatwe, ale możesz być mile zaskoczony odpowiedziami.